Lovisas missionsstuga

är en loppmarknad till förmån för missions- och biståndsarbete.

Missionsstugan är öppen lördagar kl. 11–14. Västersolfvägen 12 (stugan ligger uppe på backen mellan församlingshemmet och Stundars).

Vi tar tacksamt emot donationer såsom husgeråd, inredningsprylar, tyger, garn, samt hela och rena kläder. Kom in och fynda, vi har garanterat nejdens billigaste priser!

Varje euro går oavkortad till hjälpverksamhet. Vi stöder Kvinnobanken (via Kyrkans Utlandshjälp), FMS arbete samt vår vänförsamling i Audru, Estland.

Lovisas vänner

är en grupp frivilliga medarbetare som sköter försäljningen på loppiset på lördagar kl 11-14. Vi välkomnar nya medlemmar med i gruppen! Ta kontakt med diakonarbetare Joanna Holm om du vill komma med och hjälpa!

Missionsstugan skylt

Är du intresserad av att komma och hjälpa till i missionsstugan? Du är varmt välkommen! Ta kontakt med pastorskansliet, tel. 044 770 8122 och anmäl ditt intresse! Loppiset är öppet endast lördagar 11-14 så det är inget tidskrävande eller tungt åtagande! :)

Vi tar också väldigt gärna emot donationer! Hela och rena kläder, leksaker, skor, husgeråd etc.!