Följande händer varje vecka!

Junior (för åk 1-3) måndagar kl 12.30 - 14.30 på prästgårdsvinden. Ledare Sofia Böckelman och Sanna Huhta.

OBS! Barnen i åk 1 och 2 samlas varannan vecka udda veckor, och barnen i åk 3 samlas varannan vecka, jämna veckor.

Träff för Små & Stora tisdagar med drop in från 9.30. Lek, samvaro, frukost och sånger med Elisabeth Ström och Sanna Huhta.

Chill på vinden (för åk 4-6) tisdagar kl 14.30-16.30 på prästgårdsvinden. Ledare Sofia Böckelman och Sanna Huhta.

Tonårskväll (för högstadieungdomar) varannan torsdag udda veckor kl 19-20.30 på prästgårdsvinden. Ledare Sofia Böckelman och Susann Nabb-Vornanen.

Barnkören Solfångarna övar på fredagar kl 12.20-13 i Solf skolas musiksal. Ledare Heidi Lång.

Lovisas missionsstuga är öppen alla lördagar kl 11-14, Varmt välkomna på loppis!

Kyrkporten
Församlingshemmet